» ثبت آگهی رایگان بالون آگهی

ثبت آگهی رایگان بالون آگهی

ثبت آگهی رایگان بالون آگهی

سایت تبلیغات بالون آگهی، سایت آگهی و تبلیغات رایگان خدمات و کالا و محصولات می باشد . با ثبت آگهی رایگان و یا تبلیغات ویژه ستاره دار و بنری و یا متنی در سایت تبلیغات بالون آگهی، کالا و خدمات خود را در محیط اینترنت جهانی به مخاطبان معرفی نمایید. درج آگهی رایگان نیازمندیهای تهران و شهرستان، استخدام و بازار کار، نیازمندیهای املاک و مستغلات،نیازمندیهای خودرو و وسایل نقیله سنگین و سبک ، تبلیغ رایگان خدمات و نیازمندیهای آموزش ، ثبت آگهی رایگان نیازمندیهای صنعت، امور خدماتی و ثبت تبلیغات رایگان خرید و فروش خودرو و وسایل نقلیه و قطعات یدکی مربوطه ، درج آگهی رایگان در زمینه خرید و فروش کالای نو و دست دوم، خرید و فروش موبایل و تجهیزات رایانه و اینترنت، تبلیغات رایگان فروش کالا و خدمات شما ،امور خدمات حمل و نقل ، سرمایه گذاری ،نیازمندیهای تجارت وارتباطات، تبلیغات رایگان بیمه و امور بانکی، تبلیغ رایگان ماشین آلات صنعتی و کشاورزی، خدمات کشتیرانی و حمل و نقل دریایی و هوایی ، تور و گردشگری و سایر انواع خدمات و کالا ، در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران درسایت آگهی بالون آگهی برای شما و مخاطبان فراهم می باشد

انواع تبلیغات در سایت تبلیغات بالون آگهی

در سایت تبلیغات رایگان بالون آگهی خدمات ذیل ارایه می شود:

1-     ثبت آگهی رایگان : کاربران محترم در سایت بالون آگهی می توانند با رعایت قوانین ثبت آگهی، به تعداد نامحدود نسبت به درج آگهی رایگان اقدام نمایند. آگهی های رایگانی که با رعایت قوانین ثبت آگهی ثبت شده باشند و متن و محتوای کپی شده از سایت های دیگر و یا تکراری نداشته باشند پس از بررسی تایید و در سایت نمایش داده خواهند شد. کاربران می توانند با رعایت این اصول به تعداد نامحدود آگهی رایگان خود را ثبت نمایند.

 

2-     تبلیغات ویژه ستاره دار: در این نوع تبلیغ کاربران می توانند آگهی رایگان خود را با توجه به تعرفه و پرداخت مربوطه از یک ستاره تا 7 ستاره ویژه نمایند تبلیغات ویژه ستاره دار همیشه در صفحه اول سایت و همیشه در بالای صفحه مربوط به دسته آگهی مربوطه برای بازدیدکنندگان قابل رویت می باشد لذا شانس بیشتری برای جذب مخاطبین خود دارد لینک به وب سایت مشتری در آگهی های ویژه یک ستاره وجود ندارد و برای لینک به وب سایت مشتری آگهی ویژه ستاره دار باید حداقل 2 ستاره داشته باشد.

 

3-     تبلیغات بنری : این نوع تبلیغات دارای چند نوع کلاس تبلیغی می باشد این نوع تبلیغات ویژه که بصورت بنری است در همه صفحات سایت بالون آگهی در معرض دید عموم بوده و همه آنها دارای لینک فالو به وب سایت مشتری می باشند.

 

4-     تبلیغات متنی : در این نوع تبلیغ ویژه معمولا از کلمات کلیدی مورد نظر کالا و خدماتی که لینک به وب سایت شما می باشد استفاده می شود که در بهبود سئو سایت شما موثر است. در واقع تبلیغات متنی همان بک لینک است که بر سئو کلمه خاص کلیدی شما عمل می کند. این نوع تبلیغ در همه صفحات سایت بالون آگهی در معرض دید مخاطبان قرار دارد .

 

شما می توانند با توجه به تعرفه های سایت و استفاده از تبلیغات ویژه ستاره دار و تبلیغات بنری و متنی (بک لینک) ارزان ، سایت و کالا و خدمات خود را بیشتر از پیش در معرض دید کاربران و موتورهای جستجو قرار دهید. لطفا جهت رویت تعرفه های درج آگهی های ویژه و بنری به بر روی لینک تعرفه در منو سایت بالون آگهی کلیک فرمایید.

برخی نکات در مورد ثبت آگهی رایگان و آگهی ویژه سایت بالون آگهی

1-     چرا پس از ثبت آگهی رایگان ، برخی از آگهی های رایگان ثبت شده حذف می گردند ؟

آگهی هایی که متن و یا محتوای کپی شده از سایتهای دیگر دارند و آگهی هایی که عناوین تکراری دارند و یا قوانین سایت را رعایت نکرده باشند حذف می گردند

2-     آیا در ثبت آگهی و تبلیغات ویژه که متن و محتوای تکراری دارد حذف می گردد ؟

بطور کلی به کاربران محترم توصیه می گردد برای افزایش بازدید آگهی خود اکیدا از متن و محتوای تکراری و کپی شده استفاده نکنند. در سایت بالون آگهی چنانچه آگهی ویژه ای دارای متن و محتوای تکراری باشد این آگهی تا زمانیکه بصورت ویژه باشد حذف نخواهد شد.

3-     برای درج آگهی رایگان بدون پرداخت هزینه چگونه باید اقدام کرد؟

از متن و محتوای کپی شده از آگهی های سایتهای دیگر استفاده نکنید و آگهی خود را با متن و محتوای جدید در سایت بالون آگهی درج نمایید. در مرحله نهایی ثبت آگهی وارد صفحه درگاه پرداخت بانکی خواهید شد در صورت پرداخت هزینه آگهی شما بصورت ویژه ثبت میشود و در صورت انصراف از پرداخت ، آگهی شما بصورت تبلیغ رایگان ثبت خواهد شد .

4-     چرا آگهی تبلیغات اینترنتی لینک دار ؟

چنانچه شما دارای وب سایت هستید داشتن بک لینک و لینک های ورودی معتبر به سایت شما موجب بهبود رتبه سایت می گردد.لذا توصیه می شود که از تبلیغات ویژه سایت آگهی که به وب سایت شما لینک می دهند استفاده کنید که برای صاحبان وب سایت ها و موتور های جستجو و سئو سایت اهمیت بسزایی دارد.

5-     کدام تبلیغات ویژه بالون آگهی لینک دار است ؟

در سایت آگهی اینترنتی بالون آگهی، کلیه تبلیغات ویژه ( بجز آگهی های ویژه یک ستاره ) لینک دار بوده و به سایت شما لینک می گردد.

6-     کدام تبلیغات ویژه دارای لینک فالو می باشند.

در سایت بالون آگهی ، کلیه تبلیغات بنری و متنی دارای لینک فالو می باشند.

تبلیغات رایگان بالون آگهی

بالون آگهی سایت آگهی و تبلیغات رایگان و تبلیغات ویژه کالا و محصولات و نیازمندیهای تهران و شهرستان ها در خدمت شما می باشد.

 منبع : سایت نیازمندی های بالون آگهی http://balonagahi.com



فرم ارسال نظر